SALGSVILKÅR

BETALING

Koala Barneklær AS kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra vårt lager, til kjøperen.

Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Koala Barneklær AS reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Fakturatjenesten til Koala Barneklær AS er Klarna, det er ikke mulig å velge betalingsløsning der Koala Barneklær AS fakturerer kjøper direkte.

FRAKT

Velger du alternativet "Hente på vårt lager i Sogndal", tar vi kontakt med deg og avtaler tidspunkt for når du kommer innom. Alternativet "Pakke i postkassa med sporing"  koster 59 kroner, og vil si at pakken blir levert rett i postkassen din så fremt det er plass. Alternativet "Pakke til hentested med sporing" blir levert til nærmeste utleveringssted av pakker, og koster 99 kroner. 

Alle prisene i vår nettbutikk er oppgitt i NOK og inkluderer mva. Vi benytter Bring/Posten som transportør. Pakker som ikke blir hentet og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket med et gebyr på 149 kroner.

Husk at du er ansvarlig for returen både ved bytting, reklamasjon og ved returnering frem til vi har mottatt pakken. Ta derfor vare på kvitteringen når du leverer pakken på posten. Returer skal leveres på samme sted som du hentet pakken.

LEVERING

Levering er skjedd når kjøperen, eller dennes representant, har overtatt tingen.Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, skal Koala Barneklær AS levere varen til kjøper uten unødig opphold og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden. Varen skal leveres hos kjøperen med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene.

BYTTE

  Vi har nå opphørssalg, det betyr at det fra 1. januar 2022 ikke er mulighet til å bytte varer.

 

REKLAMASJON

Vi har nå opphørssalg, det betyr at det fra 1. januar 2022 ikke er mulighet til å reklamere på varer.

 

ANGRERETT

Vi har nå opphørssalg, det betyr at det fra 1. januar 2022 ikke er mulighet til å benytte seg av angreretten.

KONFLIKTLØSNING

Klager rettes til Koala Barneklær AS innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.

 

Ta kontakt med oss på hei@koala.no dersom du har spørsmål angående våre salgsbetingelser. Vi hjelper deg gjerne!